miércoles, 14 de diciembre de 2011

Reflexió final del curs


A mode de conclusió he de reconèixer que la realització d’aquest curs m’ha aportat moltes coses.
En primer lloc, aquest curs m’ha sorprès molt en un sentit. Abans pensava que dominava bastant les TIC a nivell educatiu, però amb el desenvolupament de totes les activitats he descobert que hem queden moltíssimes coses per aprendre. En aquest sentit he de dir que, tenint en compte la meva curta experiència, crec que els professionals implicats en el mon de l’educació, no estem molt formats en allò relacionat amb les TIC.
D’altra banda m’agradaria destacar que els continguts que hem tractat m’han agradat molt, especialment perquè aquestes han estat noves per a mi. He aprés a fer servir eines que, sense dubte, les faré servir al llarg del temps.
També ha estat molt profitós el fet de poder experimentar amb els meus alumnes amb aquestes eines, ja que hem fet activitats molt interessants.
En definitiva l’experiència ha estat molt positiva.

No hay comentarios:

Publicar un comentario